lördag 9 mars 2013

Nu kan du lyssna!

Nu har jag lagt till en länk så att du kan lyssna på veckans engelska-text  Den här veckan få du välja kapitel 20 för att höra What a day. Hoppas texten stämmer. Jag har inte kontroll-lyssnat hela texten.
Den här veckan skulle Fadi och Leon skrivit i bloggen men eftersom Leon var sjuk kändes det inte riktigt rättvist. Dom får skriva när jag kommit hem istället, alltså vecka 12.
Hoppas ni får en bra vecka 4b, var snälla mot Conny så ses vi igen om 8 dagar.
Här kommer några bilder från torsdagens idrottslektion.
Hej och hå i ringarna














Jag fångar dig om du ramlar....














Tjejerna balanserar.

Leon i ringarna!

Snyggt, Melissa!

6 kommentarer:

  1. marwan + Neymar är bäst av hela värden10 mars 2013 kl. 15:58

    Natalie jag har våt göra att min kusiner ska komma

    på sommaren och det kommer att var roligt .

    SvaraRadera
  2. Wow snygga bilder Leon och Fadi och det var så roliga komentarer under bilderna snygg bakrund Natalie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nisrin. Jag tyckte det passade till våren.

      Radera
  3. Ja det har du rätt i bakrunden passar verkligen till våren. Natalie hur är det i flällen???? Ha det så kul

    Natalie vet du att idag 12/3-2013 så var det 5 som var sjuka så vi var bara 11 i klassen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nisrin. Det är härligt i fjällen. Vi har haft soligt och lagom kallt nu i tre dagar. 5 sjuka? Oj då. Då var det lugnt i klassen. .

      Radera
  4. Ja det var värkligen lungt och Peter sa att vi ska få ett djur idag den 14/3-2013 fö att vi var så duktiga i Tisdags och i och idag

    SvaraRadera