onsdag 11 december 2013

11 december

Eftersom att typ ingen svarar på kalenderinläggen så slutar jag nu. det är inget kul att lägga en masssa tid på att lägga upp grejer när ingen kollar och kommenterar.

Jag hittar ingen bra film om typvärde så det blir ingen filmläxa i matte denna vecka.Istället vill jag att ni förklarar hemma, skillnaden mellan de olika lägesmåtten och skriver en kommentar om vad era föräldrar tyckte. OK?

Så på söndag vill jag ha minst 17 svar/kommentarer på det här inlägget!


9 kommentarer:

  1. Natalie om du skriver så här Vad är ljud? (Fysik) - Mellanstadiet
    Så kommer det upp en kvinna som berätta om decibel och om akustik sök på den och se om den är bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. och labba Geggigt ljud
      du kommer att tycka jätte roligt

      Radera
    2. Natalie min mamma tyckte att det var ett bra sett att räckna

      Radera
  2. Natalie jag ber så hemskt mycket om ursäkt det har inte gått att skriva komentarer hos mig alltså jag fattar inte vad det är som har hänt först så gick det inte att se på matte läxan v.49 och efter det så går det inte att skriva någon komentar Natalie jag skulle bli jätte ledsen om du med kalenderinläggen för att när jag inte har något att göra så går jag in till bloggen

    SvaraRadera
  3. Jag kanske ska göra några fler inlägg då... Det är bra att du går in på bloggen Nisrin. Jag fortsätter väl då och hoppas på att fler kommenterar.

    SvaraRadera
  4. Jaaaaaaa tack så himla mycket ska börja komentera på flera inlägg

    SvaraRadera
  5. natalie jag har berättat till min mamma vad ska man skriva då ska jag skriva jag har skrivit

    SvaraRadera
  6. JAG BER OM URSÄKT NATALIE
    JAG HAR BERÄTTAT FÖR MIN PAPPA
    DET HÄR ÄR VAD HAN TYCKTE
    HAN TYCKER ATT MEDIAN ÄR LÄTT EFTERSOM MAN BEHÖVER INTE DIVIDER ELR GÖR PLUS IHOP NÅGOT MAN SKA BARA SE PÅ EN SOM ÄR I MITTEN TYPVÄRDE VAR OCKSÅ LÄTTARE ÄN MEDELVÄRDE

    SvaraRadera
  7. (natahlie) min mamma tyckte det var bra räkning alla

    SvaraRadera