torsdag 16 januari 2014

En fullspäckad dag!

Idag har vi hunnit med massor även om min insats varit minimal.
På  morgonen jobbade vi med vår teknikuppgift Tornet. Det kommer bli många snygga torn när vi är klara.
Här kommer några smakprov på hur det såg ut idag.




  Kreativiteten flödar i konstruktionsprocessen!
Sen på eftermidagen tog vi pulkorna och hjälmarna och gick till Skrapanbacken. Det var inte rätt sorts snö idag så pulkorna gled inte lika fort som vi ville. Men alla hade kul och vi blev trötta.




  Snygga killar och en glad fröken!

Trötta tjejer!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det är vi i vår klass som är de ända som har så roligt tillsammans på skoldagarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tro att vi är ganska unika också Nisrin. Framför allt är jag så himla glad att jag har så kul på jobbet och att ni är så fantastiska!

      Radera